Besök

Hej :) Idag har min gammal fotbollstränare Anniz varigt här och även hennes mamma. Vi åt hamburgare och fikade och snackade massor :) det var trevligt och det var ett tag sedan vi träffades så det var kul :) Jag skulle ju ha jobbat idag men pga av min dumma tå då fick jag ringa och säga att kunde jobba. Jag haltar även idag men det gör inte lika ont men jag kan inte ha skor än så jag vet inte om jag kan jobba i morgon heller men jag skulle rings senare och se om det gick annars får jag ta det lugnt en dag till men det är inte så kul att bars vara hemma när man kan jobba och tjäna pengar :( Aja nu ska jag kolls på tv ock vila lite och sedan blire middag och en tråkig kväll för Ida jobbar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0