Bio

Hej :)

Emmy smsa tidigare idag och frågade om Ida och jag ville gå på bio med henne och självklart ville vi det! Så hon bokade biljetter och vi tog nästa buss mot Täby för att kolla på cockpit :) innan filmer käkade vi donken vilket var skit gött :P sedan kollade vi på filmen och den var väldigt rolig ibland men man skrattade mest åt de andra som skrattade för en tant skrattade hur högt som helst och det lät förfärligt och massa ungar som skrattade fult. Jag känner mig som en riktig Svenne hehe ;)

Efter bion tog vi bussen hem och vi hann med bussen från Norrtälje och hem oxå så det passa prefa men sen fick Ida och jag gå hem från bussen och det var kallt och massa paddor överallt och det är det värsta jag vet!!!

Aja nu ska jag sova så ses imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0