Gårdagen

Igår var en onödig dag i skolan! Vi kom dit vid nio som vanligt och skulle se på film men lärarna fick inte igång tv:n så vi fick vänta till 10 men sen fick de ihåg den. Vi såg pojken i randig pyjamas, som jag valde. Sedan vare lunch och efter det charader, tv:spelsturnering och tårtbakartävling. Det var en ganska tråkig dag! Men sen åkte vi hem till Ida och åt sallad på ankaret. Sen bar det av till lunden för match! Vi spelade mot nordia. Dom var bara tio stycken. Matchen gick kanon för oss. Vi vann med 5-0 men för mig gick det år skogen!! Jag fick spela mitten på mittfältet och där har kg aldrig spelat och jag var helt lost och sprang bara runt och irrade men det var tur att vi vann iallfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0