Ingen akuten

Mamma ringde till akuten och frågade innan så att vi inte åkte i onödan men de sa att det kan vara nageltrång eller nått så vi skulle avvakta och åks ib i morgon om det inte vart bättre. Jag fick rings jobbet och sägs att jag inte kan jobba och det suger ju för jag har inte så många pass och jag behöver pengarna men jag kan ju varken gå eller ha skor så det skulle nog inte gå så bra och så äre ju fotbollsträning oxå men det går ju inte alls så jag får avstå från allt :( det suger hårt!!!!!! Jag har ett arbetspass på onsdag oxå men som det är nu äre tveksamt om jag kan jobba då :( Nu ska jag ta en alvedon mot smärtan och lägga mig i soffan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0