Mål!!!!

Hej :) Jag försökte blogga i morse men det fungerade inte så jag gör det nu istället :) Idag har jag spelat match borta mot hagby. Det är väldigt långt att åka och vi åkte lite fel men till slut kom vi fram i tid :) vi hade bara 11 spelare idag så ingen avbytare så jag var ju helt slut även mom jag inte sprang så mkt. Min kondis är på botten just nu men jag hoppas den blir bättre! Aja matchen gick bra ändå och 2 min in i matchen så får jag till ett långskott som målvakten tappar in och jag gör mål :D jag gör aldrig mål så det var jätte kul men sen gjorde dom andra 3 mål så vi förlorade men jag hade kul ändå :) Nu jag hemma efter långs bilfärder och jag har jätte ont i huvudet så Ida och jag ligger som vanligt i våran lilla stuga och kollar på glee :) Godnatt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0