Match

Hej :)

Idag vare match igen :) vi mötte uppsala. Vi böt om och värmde upp och det regnade lite. Jag kännde mig bra idag och kände att det skulle gå bra för mig och det gjorde det. Jag började på bänken men när jag gick in på plan så gick det kanon. Jag spelade yttermitt så jag fick springa mkt vilket inte är min starka sida så jag fick byta sen men jag gjorde några bra löpningar. Andra halvlek gick också bra. Samma position men även ytterback och jag tycker det gick bra för mig och även för hela laget. Trotts att det spö regnade (verkligen spöregnade) så spelade vi bra och vi vann med 4-1 :D vi var dyngsura efteråt så alla kunde vrida ut sina kläder men det var jätte kul att spela!

Nu är jag hemma och vilar med en kopp te framför tv:n och laddar inför en skolvecka :)

Btw: det regnar här ;)


Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

grattis till vinsten ^^

2012-08-27 @ 16:32:53
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0