Onsdag

Hej :)

Denna vecka har varigt både bra och dålig. Det dåliga var att vi skulle varigt på olika föreläsningar men massa var inställda eller tråkiga så jag Ida och Ida satt och spelade kort hela dan men sen på kvällen åkte jag och Ida med mamma och pappa till grönan :) lars Winnerbäck spelade där så mamma och pappa kollade på han medans Ida och jag åkte karuseller :) det var ingen kö så vi åkte massor och vi behövde inte kliva av en gång på jetline utan vi satt kvar och åkte en gång till :) samma sak med kvasten men där var man tvungen att gå av mellan men det var samma som åkte igen :) vi åkte över publikhavet och det var hur coolt som helst!!!! Jag åkte twister för första gången och den var skit läskig men jag åkte den två gånger men det räckte! ;) Ida och jag gick runt ensamma och fotade åkte och bara hade kul :) det var en lyckad kväll iallafall! :)

Idag vare vanlig dag förutom sista timmen för då delades alla estetare, även musik och bild och vi medier :) vi delades in i grupper och gick runt och svarade på gåtor och gjorde några övningar. Det var ganska kul faktiskt och de delade in Ida och jag i samma grupp men det gick bra ;)

Nu sitter jag på mammas jobb tills hon slutar om 10 min sedan blire hem och äta för jag åt ingen lunch idag heller så jag är ganska hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0