Skola igen!

Hej :)

Idag började skolan igen då :( inget Jag har sett fram emot direkt men det blir nog bra. Jag har ju längtat efter kompisarna men inte lektionerna och de tidiga morgnarna ;)

Idag var en ganska onödig dag. Vi hade lite genomgångar, guidade ettorna och diskuterade jätte länge vad vi skulle göra i morgon. Det var tur att vi slutade tidigt iallfall :)

Imorgon blire nog en chill dag och sedan ska jag Ida och Ida äta på frasses efter skolan och sedan äre match i älmsta :) mamma och pappa kommer och kollar så vi behöver inte missa halva för att hinna med bussen :)

Nu kollar jag på tv med Ida och jag ska göra ni en kopp te och äta en banan :)

Såhär så jag ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0