Vandring från helvetet!!

Hej :)

Idag har inte varit den bästa dan i mitt liv!!! Vi skulle ut och vandra idag från penningby slott till Norrtälje. Det började bra men jag hatar att gå långt. Vi gick och gick genom skog med massa lera och vatten så jag var dyngsur om fötterna och skorna var bruna istället gör blåa. Lärarna sa att det skulle regna idag så jag klädde på mo varmt men solen sken ju så jag svettades och det var äckligt! Våran lärare sa att vi skulle stanna och äta och vila efter halva vägen men vi gick lite före dom så de stannade utan att säga till oss vilket var skit taskigt så vi satte oss mitt på vägen och drack en festis som smakade skit! Sen fortsatte vi att gå och gå och gå och gå. Vägen tog aldrig slut och jag hade skit ont i fötterna sv skavsår och blåsor och nu har skit ont i ett ben och det värker och gör ont så fort jag rör mig . Ja som ni kanske kam förstå så har jag inte haft en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0