Äcklig!!!!

Hej :) Nu är jag hemma efter en jobbig dag! Först vare ju jobb och då vart jag skit svettig för det var mkt att göra och jag vart sjukt hungrig när jag jobba!! Aja sedan bör jag om till vanliga kläder och jag var helt svettig och skit äcklig!! Sedan åt jag Ida och Emmy mat på donken och sedan tog vi bussen till älmsta och tränade fotboll. Om jag var äcklig och svettig innan så gissa hur jag var efter! Usch och fy och blä! Jag känner mig så sjukt äcklig för jag stank och så hade jag en bussresa på 40 min X2 :( usch!! Aja nu är jag hemma och har duschat men det hjälpte knappt för jag luktar fortfarande och känner mig äcklig men jag ska duscha i morgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0