Äntligen

Nu fungerar äntligen bloggappen igen :D nu ska jag börja uppdatera som vanligt igen :D Idag har jag jobbat från 09:00-17:00 och jag är helt slut i ben och fötter och jag har jätte ont i huvudet även om det inte var så mkt att göra så är jag ändå helt slut! Men idag fick jag göra massa som jag aldrig gjort förut tex sänka på boppen (nuggets, chili chees tops, chicken selct m.m) och det var jättekul men sen vart det back till big och vanliga igen, Asså göra cheesburgare, hamburgare och big Mac :) Nu är jag hos mina kusiner och firar att den minsta av dom har fyllt år :) Innan vi drog hit så testade vi konkurrenterna frasses men jag tog bara en mjukglass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0