Mår piss

Idag när jag kom hem från farmor känner jag mig hur trött som helst och jag undrade hur jag skulle klara av att jobba. Ja sa inget till mamma och pappa men pappa såg på mig att det var något och jag sa som det var att jag bara var trött efter skolan. Jag bör om till arbetskläderna och satte mig ner. Pappa säger igen att han ser att jag inte mår bra och jag börjar bara grina. Jag kunde inte hålla mig och jag grät massor! Mamma och pappa försökte trösta mig men jag kände att jag hade nått botten och orkade inte med mig själv längre! Mamma försökte ringa jobbet och skulle sägs att jag blivit sjuk men de svarade inte så jag bestämde mig för att åka och jobba ändå för jag tänkte att det kanske blir bättre när jag får göra något annat. Jag åkte in till jobbet men när jag kom in började jag prata med en på jobbet och hon frågade om jag hade grötigt och då började jag gråta igen. Hon snackade ned mig och det hjälpte men när jag skulle gå ut och stämpla in så såg alla att jag hade gråtit och frågade om något hade hänt och då brast det igen. Skiftledaren sa att jag fick vila lite innan jag gick på mitt pass så jag satte mig i omklädesrummet och grät och jag försökte sluta men jag kunde bara inte. En annan på jobbet pratade med mig oxå och hon känner jag ganska bra så det känndes bra att prata ut med henne. Efter en halvtimme tog jag mig ut och gick på mitt pass och det vart bättre när jag fick annat att tänka på. Skiftledaren sa att det var bara att säga till om jag ville sluta tidigare. Jag kände att det gick bra men jag slutade ändå 45 min tidigare.
Så nu ska det bli så himla skönt att slippa skolan på några månader och bara koppla bort allt!!!!!
Idag var alltså inte en rolig dag för mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0