Sola

Hej :)
Blogg appen funkar inte så jag kundeinte bloga igår men gör det påett annat sätt :)
 
Igår var Emmy här :) vi fotadeoch kollade på fotboll och film :) det var väldigt längesen vi träffades så det var kul :) vi ses även på fredag, midsommar som vi har gjort så länge jag kan minnas :) 
 
Idag var det äntligen sol så Ida och jag solade en timme meN helti onödan för man fick ju ingen färg :/ ska ikväll ska jag jobba och dVasas mig jobba till 9 istället för 8 så jag ställde upp på det :) har ändå Inget annat för mig lixom ;) 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha Emmy det är ju jag! :)

Riktigt skönt med sol annars! Och du och din vän verkar också haft det trevligt :D

2012-06-20 @ 15:18:25
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0